2012. október 13., szombat

*Prológus



- 3 emelet, 15 háló és 3 fürdőszoba! - olvasta hangosan apu a hirdetést. Mindig ezzel foglalkozik... lakást keres, de nem tudom minek?! - Figyelsz te rám egyáltalán? - rácsapott az üvegasztalra, ami meg is remegett elég rendesen.
- Igen, figyelek! Csak nem értem miért nézel megint lakást?! - óvatosan magam felé fordítottam a laptopját és szemügyre vettem a kiszemelt "lakást". Egy palota volt, ráadásul nem is kicsi!
- Befektetés, tudod sokkal biztonságosabb ingatlanba "tartani" a pénzt, mint hogy itthon a lakásban vagy bankban őrizzem! - magyarázta okoskodva. Próbáltam olyan fejet vágni, mint akit nagyon is érdekel ez az egész hol is tartjuk a pénzünket, de nem nagyon ment. Észre is vette. Egy "látom nem érted" pillantással ismét maga elé vette a laptopot és újra belemerült a keresésbe. Jellemző... Ennél tovább még soha nem beszélgettünk! Mindig egy "Szia! Milyen napod volt?"-ra fussa csak, de már megszoktam! Felkaptam egy almát a konyhapultról és azt dobálva elsétáltam a mélyen keresgélő apám mellől. Holnap Szeptember első napja lesz. Röviden és tömören... iskola! Vége a nyárnak. Ezt egyes diákok katasztrófa ként élik meg, mások pedig izgatottan vetik bele magukat az újabb tanévbe. Azt hiszem én az első csoportot erősítem. Egyáltalán nem azért, mert visszasírom a nyári bulikat és a semmittevést, hanem azért mert nincs okom örülni! A nevem Emma McGregor, 19 éves vagyok. A vezetéknevem hallatán mindenkinek Roger McGregor jut eszébe, a híres bankár, a gazdag férfi és a szerető apa. Igen... ő az apám! A legtöbben kiugranak a bőrükből, ha találkozhatnak vele, én pedig örülök ha naponta 5 percet beszélhetek vele. Elena McGregor az édesanyám, ő fényképész. Fiatal volt, amikor apuval találkozott. Elmondásuk szerint szerelem volt első látásra. Házasság, gyerekek és karrier. Mind a hárommal büszkélkedhetnek! Van egy gyönyörű húgom, Jennifer. Az én drága Jennym 4 éves! Ő még nem érti anyuék miért vannak keveset itthon, de próbálom elterelni a kis figyelmét erről! Neki a legjobb. Nem kell a vakuk kereszttűzében élnie, de majd eljön az a pillanat is amikor őt is bemutatják a nagyközönségnek. Ettől féltem Jent. Nem szabadna még ebbe belecsöppennie. Visszatérve az életemre... Barátaim nincsenek. Igazából megértem őket. Azt hiszik, hogy egy gazdag liba vagyok, akit csak a pénz érdekel, de ez messze áll az igazságtól! A pénz nem minden és ezt én tudom a legjobban! Oké, mindenem megvan, majdnem mindenem! A érzelmek, a szeretet mindig hiányzott az életemből.
- Sziasztok! Megjöttem! - kiabált be anyu. A Chanel méreg drága kabátját kigombolva lépkedett be a nappaliba - Kicsim van egy kis gond! - fordult hozzám aggódva.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik:DD Érdekel a folytatás:))) siess♥

    VálaszTörlés
  2. annyira jó *-*
    nagyon ügyes vagy és nagyon várom a következőt *-*
    puszi:Dalmii xx

    VálaszTörlés
  3. annyira jól írsz.:D már most imádom <3

    VálaszTörlés